Click en Collect

Click and collect

Bestellen en afhalen bij Halfords

Op je gemak je bestelling bij elkaar 'clicken' om dat vervolgens te 'collecten'. Het kabinet heeft besloten om het bestellen en afhalen van producten bij niet-essentiële winkels per 10 februari mogelijk te maken. Hierdoor zijn producten te bestellen en af te halen bij de Halfords winkels op een afgesproken afhaalpunt en op een afgesproken tijdstip. Hoe dit te werk gaat, zal hieronder worden omschreven. Dit geldt tot nadere berichtgeving vanuit de overheid. Binnen de bestelling en het afhaalmoment moet minimaal 4 uur zitten. 

Bestellen en afhalen

    1. Doe op afstand een (online) bestelling bij Halfords.nl.
    2. Je ontvangt een automatische orderbevestiging.
    3. Binnen 2 uur neemt een winkelmedewerker contact met je op
    4. De winkelmedewerker geeft aan welk tijdstip je de bestelling kunt afhalen.
    5. Het winkelpersoneel zet de bestelling klaar en je haalt dit op eerder afgesproken tijdstip bij de winkel op.
    6. Betalen doe je vooraf, achteraf of zoveel mogelijk contactloos bij het afhalen.
    7. Kom in je eentje de bestelling ophalen. Alleen als je klachtenvrij bent, kan de bestelling worden afgehaald.

Let op!

Het is alleen mogelijk om je bestelde product op te komen halen. Onze winkel is op dit moment helaas niet geopend voor reguliere verkopen, Wel zijn onze werkplaatsen open voor reparatie! 

Veelgestelde vragen

Kan iemand anders mijn bestelling ophalen?
- Ja, dit kan! Zorg dat deze persoon jouw Halfords orderbevestiging meeneemt naar de winkel. Bij het tonen van de orderbevestiging ontvangt deze persoon jouw bestelling.

Middels Click & Collect heb ik een artikel besteld en dat wil ik retourneren, wat nu?
- Op het moment is het niet mogelijk om een product te retourneren, maar angezien de retourtermijn van artikelen is verlengd tot 30 dagen na heropening van onze Halfords winkels, hoef je je daar geen zorgen over te maken.Zodra de winkels open zijn, kun je binnen 30 dagen het artikel alsnog retourneren. 

Wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen?
- Wanneer de Halfords winkelmedewerker jouw bestelling heeft verzameld, ontvang je telefonisch of per mail het exacte tijdstip van ophalen. Vanaf dat moment mag je de bestelling bij de Halfords winkel ophalen.

Komen er onverwachte kosten bij?
- Nee, er worden geen extra kosten gerekend.. Bij het ophalen van jouw bestelling krijg je geen extra kosten.

Ik kan mijn pakket niet in het opgegeven tijdsslot ophalen, wat nu?
- Neem hiervoor contact op met het Halfords filiaal dat jouw bestelling heeft toegewezen gekregen. De contactgegevens van jouw Halfords filiaal kun je hier vinden.

Ik heb bericht gekregen dat mijn Click & Collect order geannuleerd is. Waarom is dit gebeurd?
- Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je bestelling geannuleerd is. Het kan zijn dat er onvoldoende voorraad is bij de betreffende winkel. Indien dit gebeurt neem dan contact op met jouw Halfords winkel. 

Kan ik mijn Click & Collect order annuleren?
- Voor het annuleren van jouw bestelling, kun het beste contact opnemen met het toegewezen Halfords filiaal. In de meeste gevallen is het mogelijk om de bestelling nog te annuleren.

HEB JE VRAGEN OVER EEN BESTELLING?

Wanneer je iets hebt besteld in een winkel of via de webshop en je hebt daar een vraag over neem dan contact op met de winkel die het product gaat versturen of voor je gereserveerd heeft. 
Deze winkel vind je in de bevestigingsmail van jouw bestelling. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

HEB JE VRAGEN OVER VOORRADEN?

Wanneer je graag wilt weten of we iets kunnen bestellen of dat een winkel iets op voorraad heeft neem dan contact op met de dichtsbijzijnde winkel

HEB JE VRAGEN OVER EEN BETALING?

Neem contact op met ons Support Center (maandag t/m vrijdag 09.00 uur - 17.00 uur):

Stel je vraag via e-mail: klantenservice@halfords.nl
Stel je vraag via Whatsapp: 06-140 35 613 (voeg ons wel eerst even toe aan je Whatsapp contacten)